Support &
Onderhoud

Een flexibel bedrijf met een goed aanbod naar een geschikt SLA.

Service Level agreement (SLA)

Is uw bedrijf sterk afhankelijk van haar installaties? Willen jullie een partij die altijd klaar staat?
Overweeg dan om contact met ons op te nemen voor een op maat gemaakte SLA. Er zijn monteurs 24/7 beschikbaar om uw bedrijf up-and-running te houden. Voor de actuele tarieven kunt u contact opnemen door uw gegevens achter te laten op de website of door ons telefonisch te benaderen.

CT Dashboard

Met onze dashboard heeft u meer inzicht op uw eigen installatie. Hierin worden de SLA's, storingen en de monitoring van uw objecten bijgehouden. U kunt o.a. realtime zien wat de temperatuur is in een object, wat het verbruik is en preventief storingen voorzien

Support

Een goede service met duidelijke monteurs die verstand hebben van het vak is geen gemis. Onze monteurs kunnen op afspraak op locatie komen om een storingsanalyse uit te voeren. Hierbij zal de monteur uitgerust zijn met voldoende materiaal en gereedschap om de storing ter plekken binnen 1 รก 2 uur uit te kunnen voeren. Ligt de storing wat complexer? Dan zal de monteur hier een verslag van leveren en een vervolg afspraak inplannen.

Onderhoud

Wij begrijpen heel goed dat apparaten en installaties een levensduur hebben en regelmatig aandacht nodig hebben, daarom bieden wij ook een stukje onderhoud aan. Dit kan herhaaldelijk maandelijks of jaarlijks gebeuren.